FAQ

Voor we aan de FAQ beginnen, eerst een vraag vanuit ons: Als je er de tijd voor wil nemen, wil je dan een review over Amerelia achterlaten op Alternatievekleding.com? Zeker als het positief is natuurlijk ;-) Je helpt er zowel ons als hen mee!

Hoe kan ik betalen?
Betalen kan via iDEAL, Paypal, DIRECTebanking, Mister Cash, Giropay of door het bedrag handmatig over te maken.
Alle momenten waarop persoonlijke informatie verzonden wordt, verloopt dit via een beveiligde verbinding.

Wat is het bankrekeningnummer?
Rekeningnummer: 1307.36.988
IBAN: NL30 RABO 0130 7369 88
BIC: RABONL2U

Stel dat ik iets bestel wat niet meer op voorraad is?
We leveren uit voorraad en artikelen/maten die niet op voorraad zijn, zijn niet meer te bestellen in de shop. In principe kun je dus alleen bestellen wat we ook op voorraad hebben!

Naar welke landen versturen jullie?
Wij versturen wereldwijd naar alle landen.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Verzenden binnen Nederland is gratis! Binnen de EU bedragen de verzendkosten €7,50 en buiten de EU €15,00 per bestelling.

Hoe kan ik een artikel ruilen?
Natuurlijk kan het gebeuren dat een artikel niet past zoals je gehoopt had. Je kan dat gewoon ruilen. Stuur het artikel terug en wij sturen je de gewenste maat weer op. Voordat je het terugstuurt zouden wij hier graag even per e-mail contact  over hebben.

Kan ik een bestelling annuleren/retourneren?
Elke bestelling is te annuleren, retourneren van een geheel of gedeeltelijk verzonden bestelling kan tot tien dagen na ontvangst. Vul bij retourneren a.u.b. het retourformulier in, het adreslabel op je bestelling is tevens het retourformulier.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
We leveren uit voorraad, als we de betaling ontvangen hebben dan wordt dezelfde dag je bestelling nog verstuurd.

Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Wij zijn het beste te bereiken via het contactformulier op onze site. Wij streven ernaar om binnen 24 uur antwoord te geven op je mail.

In welke talen kan ik contact opnemen?
Je kan in het Nederlands, Engels of Duits contact opnemen.

Waarom staat bij elk kledingstuk bij elke maat de afmeting in centimeters vermeldt?
Ieder mens is uniek, daarom valt elk kledingstuk bij iedereen anders. Ook de maatvoering van de fabrikant, de stof die gebruikt wordt en de pasvorm die gekozen wordt zijn van invloed of het kledingstuk goed zit. Wij bieden als service de maatvoering van elk kledingstuk aan om jou te helpen de goede maat te kiezen. Meten = weten!

Technische problemen met de website?
Het kan zomaar gebeuren dat er een fout optreedt, of dat er iets niet helemaal duidelijk is. In dat geval waarderen we het zeer als je ons hiervan op de hoogte brengt.

Ik wil graag met jullie samenwerken,  kan dat?
Normaal gesproken staan we er voor open samen te werken of anderen te helpen en/of ondersteunen waar dat mogelijk is. Samen staan we sterk! Neem gewoon eens contact met ons op.

Kinderkleding